quote of the day

assalamualaikum 


forgive my error on my english :p

alright

ini cara aku luah perasaan
tiap hari tulis satu quote atau luahkan apa apa
sebab bukan semua orang dekat keliling kita nak dengar apa kita rasa
beside Him, ni cara aku
engkau tak suka boleh blah
and this way helps me a lot
feel much better and senang nak fikir positif

tak payah buku besar gedabak buku aku kecil comel molek je 

tu pun aku curi hadiah dapat bila pergi kenduri kahwin 
comel sangat ada bunga macam tu ngaww

okay may this step helps you guys for:
selalu fikir positif
boleh release stress
macam tulis diari sikit tapi tak payah panjang lebar pun
or maybe you can give everythings you wrote on that book to anyone so diaorang boleh kenal korang from your words bcs sometimes kita share benda melalui kata-kata or tulisan. read my blog's description? my blog is a place to share when people ignore me. so mostly 60% kot korang boleh kenal aku from my words in this blog. 

salam sayang,
aniqah

p/s: aku tak tahu siapa stalker tetap aku sebab setiap hari blog viewer tak pernah kosong. 



No comments:

Post a Comment