final exam!!!!

assalamualaikum&hi guys!

seems final exam is around the corner so i would like to wish good luck and all the best for your final exam! break a leg and hoping all of us can make our parents and teachers and ourselves proud! make sure to do revision but dont be too stress. drink a cup of hot tea while studying bcs it can help us to relax! also dont forget to do some exercise to have a good health while exam! for muslims, dont forget to always doa to Allah before and after exam! thats what i always do during exam. take good care of your health. 

apa pun kalau dah cuba tapi tak dapat juga, mungkin bukan sekarang rezeki kita mungkin masa akan datang? usaha tangga kejayaan. redha. tawakal kepada Allah. tak putus asa. 

aku selalu doa lepas habis exam 'ya Allah aku dah usaha, aku dah belajar, tapi ini je aku mampu. yang selebihnya aku serahkan kepada-Mu. redha kan hati ini sekiranya aku tak dapat apa yang aku inginkan'. i swear its true. tak tipu. setiap exam begitu. 

okay guys im studying for chemist rn. ada banyaaaaak lagi tak baca. 



exam month= tak banyak post okay bye take care & good luck

salam sayang,
aniqah


No comments:

Post a Comment