OMBAK RAIN

assalamualaikum!

okaaaay been really busy for the past few days ago. i got training for handball at school straight for one week every evening but finally its over. but i'm kinda start to miss it :( 

lets start my story!

kitaorang practice handball just for a week! sebab tournament cepat gila nak mampus this year. tapi seminggu pun dah rindu gila semua memories:( our team for this year is ombak rain! <3 OMBAK RAIN ialah:

me
azreen
paida
anis
ainur
auna
ajlaa
nabila
nadhrah
aisyah
siti nasuha
shakirah
fitrah
afifah

and I'm the captain again for this year weheeeee dua tahun berturut turut alhamdulillah.

kitaorang lawan dekat uia gombak. dua tahun sebelum ni dekat smk rawang. tapi dekat uia berbeza sikit sebab takde ramai orang tengok and macam tak kelam kabut sangat. pergi uia naik van cikdin macam sardin engk0 van dia. berhimpit semua orang.

at first ingat takde team boleh hantar macam tak cukup orang je. lepastu bila cakap nak buat pemilihan ramai gila datang. ramai budak petang. bagus jugala ada pelapis for next year bila kami takdek! aku, zaffila and hazique yang buat pemilihan. tapi aku just sumbangkan sikitla diaorang okay ke tak. tahun ni practice tak hujan lagi. tak boleh nak main lumpur semua macam last two years ago. and tahun ni teamwork tu nampak sangat ada, alhamdulillah. and tahun ni sayang sangat dekat semua ahli ombak rain. semua sayang to each other and caring. mana captain tak sayang kan????? hehehehe

tahun ni juga diaorang kata aku main ganas yang terlebih ganas. bukan apa, coach nak sangat aku tunjuk yang aku ni bukan captain pada nama. so aku tunjukkan la hehehe tapi kesian ombak rain aku yang kena.

masa tournament first lawan dengan smk kundang (seri), smk melawati, smk rawang, smk bandar baru sungai buloh. yang lain tu kalah tapi kalah bermaruah. my team did a really good game tapi mungkin Allah dah tentukan takde rezeki untuk menang for this year:( nak buat macam mana. but i'm still proud with them! sehari sebelum tournament tu i gave them some spirits! 

but Anis terpilih for msss tapi gagal masa pemilihan tapi EH WELL one of ombak rain terpilih untuk pemilihan mana tak bangga kan???? bangga ada anak buah begini heheh. 

i still remember masa last game, tengah warm up aku menjerit marah (but actually nak bagi semangat) like:

kita cuma ada 14m je dalam game ni, pakai jersey ni. lepasni takde dah! yang senior ni semua kalah pasni takde dah nak main game lagi. anis dengan auna je boleh main lagi. kalau kalah jangan harap nak main lagi, faham ke tak???!

and diaorang jerit balik faham. pastu siapatah aiman kot dia cakap serious gila ke apatah, aku marah dia balik hahahaha

last year, kak izzaty yang bacakan doa before game. this year, aku yang bacakan. masa first game bacakan doa aku sampai terdiam tetiba sebab nak menangis. tapi rezekinya tidak ada:(

aku ingat aku main ganas tolak dak smk melawati pastu diaorang cakap 'awak apa ni awak ganasnya awak main, janganla tolak tolak awak, lekla awak' 

menyampah gila!

macam tula baru handball kan ado sedihnya main ganas camtu pun nak bising

some of the pictures:




tu je la hehehehehe takleh share bebanyak gambar! 

sebenarnya nak taip banyak tapi sebab update pakai phone je so penatla jari gua! 

okay dahla

bye

love you ombak rain <3

salam sayang,
aniqah




No comments:

Post a Comment