kata diri

assalamualaikum!

termenyepi seketika ehe sibuk sangat shopping raya alang alang raya dah nak dekat. baru rasa puasa berapa hari last last lagi seminggu lebih je ramadhan nak tinggalkan kita. sedih. sebab lepasni arwah kakak dengan arwah atuk dah tak datang melawat :( sedih sangat. sementara bulan puasa ni aku tahulah roh tenang sebab takde syaitan. tapi lepas ramadhan pergi kesian mereka :( takpe adik dekat sini sentiasa mendoakan arwah kakak dengan atuk. 

sumpahlah aku rasa raya tahun ni aku paling gegila shopping ahahaha. last week pergi scm. then sabtu lepas pergi kl. ahad pergi aeon kepong dengan selayang. shopping non stop. ni nanti nak keluar pergi midvalley lagi dengan aida and afifah. nak pergi ou semalam sebab cuti tapi tak kesampaian. nampak tak selalu keluar shopping tu??? hahaha aku dah lama kumpul duit nak shopping tu aku lepas gian. lagipun bukan selalu ehehehe. keluar shopping pun dengan ibu and papa je sekarang. dulu ada angah. rindu sikitlah nak keluar shopping dengan dia sebab mostly aku shopping dia temankan sebab ibu dengan papa tak larat nak ikut anak gadis dia ni. tapi tak rindu sikit sebab senang bodek ibu dengan papa kalau nak apa apa. alhamdulillah lah ada ibu papa yang cuba sedaya upaya penuhi apa anak gadis dia ni nakkan. syukur.

dah nak dekat 10 malam terakhir makanya dekat lah malam lailatul qadar. insyaAllah harap harap masa malam lailatul qadar dapat beribadat tanpa henti. taknak terlepas malam istimewa tu. amin.

salam sayang,
aniqah

No comments:

Post a Comment